IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności faktury | 20,00 |
Termin każdej dostawy | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru
Wykonawcy.
2. Ewentualne zmiany treści umowy wymagają zgody Stron wyrażonej na
piśmie.
3. Dopuszcza się m. in. następujące zmiany w umowie:
1) w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy
skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu,
nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie
- w takim wypadku zapis umowy zostanie odpowiednio dostosowany;
2) w przypadku gdy Wykonawca lub Zamawiający uzna, że w celu
właściwego wykonania przedmiotu zamówienia (np. z uwagi na dotrzymanie
terminów, reżimy jakościowe) zachodzi potrzeba wykonania części
zamówienia przy udziale podwykonawców, mimo że w ofercie Wykonawca nie
przewidział realizacji jakichkolwiek części zamówienia przez
podwykonawców - dopuszcza się zmiany wskazanych (w druku oferty) lub
wprowadzenie nowych części zamówienia, które będą realizowane przy
udziale podwykonawców lub wprowadzenie podwykonawców do realizacji
części zamówienia,
3) dopuszcza się zmianę terminów realizacji niniejszej umowy. Terminy
realizacji przedmiotu umowy mogą ulec przesunięciu w przypadku:
a) w przypadku działania siły wyższej tzn. niezwykłych i
nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na
nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej
staranności nie można było uniknąć, w szczególności niesprzyjających
warunków atmosferycznych i klęsk żywiołowych, mających bezpośredni
wpływ na terminowość wykonania zamówienia – termin realizacji może
zostać przesunięty o czas działania siły wyższej oraz o czas niezbędny
do usunięcia skutków tej siły,
b) w przypadku napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego
okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich np.
wystąpienia zjawisk związanych z działaniami osób trzecich
uniemożliwiających wykonywanie prac, zmian przepisów prawa polskiego –
termin realizacji może zostać przesunięty o czas, kiedy realizacja
zamówienia była niemożliwa z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
lub Zamawiającego,
c) jeżeli opóźnieniu ulegnie wykonanie przez podmioty zewnętrzne
robót/usług/czynności koniecznych do wykonania prac objętych niniejszą
umową, z zastrzeżeniem, że Wykonawca tych robót/usług/czynności nie
jest Wykonawcą niniejszej umowy – termin realizacji może zostać
przesunięty o czas niezbędny do wykonania tych robót/usług/ czynności,
d) jeżeli Wykonawca nie zrealizuje dostaw w taki sposób, aby
osiągnięte zostały cele, dla których została zawarta niniejsza umowa,
za co odpowiedzialność ponosi Wykonawca – okres wykonywania dostaw może
ulec przedłużeniu bez dodatkowego wynagrodzenia.
4. Inicjatorem zmian w umowie mogą być obie Strony umowy, z tym że
ostateczna decyzja co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do
Zamawiającego.
5. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności mogących
powodować zmianę umowy nie stanowi bezwzględnego zobowiązania
Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy
roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
6. Potrzeba zmian umowy powinna zostać zgłoszona w formie pisemnej w
ciągu 7 dni roboczych od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do
wprowadzania zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-01-15, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: